2012年12月18日 星期二

DAY 2 - 微熱山丘鳳梨酥





公車不一會就載我哋到目的地 - 微熱山丘


我之前未聽過呢間店鋪,

係姨仔知道我哋去台北,話如果有機會去呢度買手信就幫佢買兩盒,話佢同事讚不絕口云云...

跟住上網search 一吓佢o既資料,睇完後我就立即編入行程之內




我哋入到去,店員就安排我哋就座,

然後就遞上一杯茶,一件鳳梨酥,人人有份......而且係免費的  



資料說,用上日本麵粉、台灣土雞蛋、新西蘭安佳牛油、台灣土鳳梨摻雜了進口鳳梨,

不下防腐劑,不落香料,一般鳳梨酥用的冬瓜醬,他們都不用,100%鳳梨,以麥芽調味。



好紮實,啖啖果肉





店內溫馨簡約o既設計我都好喜歡





店員都青春漂亮哩



一盒十個,台幣 350..... 我哋一行五人已經免費試咗半盒



買得夠多店員就會另外提供紙箱,我哋總共買咗兩箱....

冇理由抽住兩箱嘢行街o架,所以我哋就先返酒店一回




微熱山丘,台北茶話會
http://www.sunnyhills.com.tw/)

地址:  台北市民生東路五段36巷4弄1號
電話:  2760 0508
營業時間:  10:00am - 08:00pm (週日公休)


【後記】事後證明,呢份手信人人稱讚,本人誠意推介


【待續】

沒有留言:

張貼留言