2011年9月4日 星期日

悠遊澳門 【序】

大佬們同細妹 & 老媽子暑假去咗歐洲玩,


大佬原先係約埋我一家o既,


不過撞啱我要去日本(亦都冇咁多銀彈啦)未能一齊成行....




Bryan 又好恨同家姐表哥一齊出外遊玩,


於是促成呢次澳門之旅。


我哋首先搵酒店,


我心儀o既望廈賓館晨早爆滿,


諗住問吓威尼斯人要幾錢,

索價 $4XXX




再問其他酒店,


就算有房都比平時貴四五倍,


退而求其次,


唯有搵珠海酒店。


喺攜程網求其搵到一間叫「華僑賓館」,


只須 $220 人民幣一晚,


就預約咗。


後尾我一個阿哥原來識人仲拎到優惠折扣,


即係平上平




搞掂完酒店房間就去買船飛,


我搵日放工去中旅社打算買定晚上九點o既回港船飛,


點知職員話當日傍晚後船飛一早爆滿




最早要凌晨兩點至有位... 據聞係暑假 + 周日 + 女排大賽關係云云...


我問係咪噴射飛航只係撥一部份飛比佢哋所以咁快賣晒,


佢話係聯線,即係呢度顯示爆滿就代表度度都冇飛賣...


我唔信邪即去上環一轉睇睇情況,


好彩喺噴射飛航 COUNTER 買到回港船飛...




我同售票職員講喺中旅社買唔到飛,


個售票職員嘿嘿冷笑:梗係啦.... 呢度買仲可以碌卡唔收手續費 tim




最後我哋喺網上訂咗金都酒店自助晚餐


同第二晚o既富士葡式美食


萬事俱備,準備起行 lu

沒有留言:

張貼留言