2011年9月15日 星期四

大鬧假日農場

中秋節翌日,例牌假期。

我哋一家加埋兩個姨甥去咗假日農場玩


雖然佢網頁話需事先預約,

不過打過電話去問,

walk in 入去玩都冇問題。

我哋依網頁交通指引教方法搭小巴再行去農場,

點知去到發覺原來有好多分叉路,

最慘係冇路標指引,

我哋都係是旦撞一條行、遇到原居民又問吓路咁,

結果都試過行錯路打回頭

最後我哋決定跟喧鬧聲方向行,

好不容易終於到達農場...

入場費盛惠60大元,

門口阿姐話滑梯飛氈之類遊戲要點幾鐘至開始,

於是我哋就四處遊覽吓先








買魚糧餵吓魚






所有遊戲都係手工造,感覺好 RAW 又好玩

























呢個時候聽到廣播話遊戲啟動,可以過去 SIR 滑梯玩飛氈...

班嘩鬼即刻話要過去玩

先玩樹屋滑梯













玩幾勻 XD















吊籃都好似幾好玩




倒轉咗











落地又跑去玩多轉樹屋







跟住係戲肉

激波船




震盪高搖板


工作人員都話佢哋員工放工都成日偷呢個,好好玩~







親子樂飛馳

同埋爹哋、媽咪玩又得,自己玩都得






阿拉飛氈.... 呢個激得多,Bryan 思前想後至夠膽玩










負責人話齋,挑戰咗一次之後就勇氣大增啦










廣播聲又起,通知星球大戰開始咗啦

於是班嘩鬼又拿拿聲趕去

星球大戰係乜東東呢??

其實只係將 D 波拋入 D 設置好位置桶入面,

不過見大班細路、無論拋同去下面執波都玩得好開心






等咗好耐佢哋至肯去其他地方行行
















假日農場都幾多嘢玩,

細路一定玩到樂不透支,

下次一於班多 D 人馬再玩過






【完】

沒有留言:

張貼留言