2011年4月10日 星期日

巡視業務 @ APR + 奇妙處處通會員尊享晚會




迪士尼樂園喺特定日子搞咗個叫做 <奇妙處處通>會員尊享晚會,
佢會喺放完煙花後再加插兩小時比報咗名會員繼續玩,
又或者同一班卡通人物合照。
我哋一家上周五出發,
Bryan 對呢個幾乎每月一次約會依然表現興奮





古靈精怪~









樂隊變成佈景板
























叫佢扮嚕囌惡死樣,佢整咗咁樣出嚟






終於到晚會時刻啦...
我哋入到去見到米奇金像劇個位已經有人排隊,
都唔知係乜嘢卡通人物即管照排,
唔夠幾分鐘,我哋後面已經係一條長龍,
原來就係呢篇 blog 第一幅相 -- 著禮服高飛同 Donald,
Bryan 影完想過對面同卡叔影,
可惜已經截咗龍,
於是我哋就行去一條未見截龍隊,
人數眾多,不過原來大多數人都係見人排我又排..
問番工作人員,
原來係巫師米奇..... 正呀





如是者,Bryan 呢一晚同咗一班平時少見卡通人物合照,真係飽晒










如果見條隊人龍長的話,
仲可以同媽咪或爹哋玩唔使排隊機動遊戲打發時間,
所以 Bryan 話下次一定要再嚟
...乖仔,當然冇問題啦,
不過下次唔好一離開樂園就瞓,
你都幾重吓


【完】

沒有留言:

張貼留言