2011年4月3日 星期日

彼思動畫25年 PIXAR 25 years of animation



Bryan 係巴斯迷,
今次以香港為首站「彼思動畫25年」巡迴展梗係不容錯過。
呢個展覽喺沙田文化博物館舉行,
都算方便我哋呢 D 新界人





是日為周六,
我同 Bryan 中午時候到達,
人眾唔算太多,
每個影相位大概三四個家庭輪流影相留念...
第一時間搵至愛巴斯光年,
之前見有網友post 出嚟相係有鐵鍊圍住,好彩唔係啫








唔好以為冇人排隊影相,
只不過眼見所有家長都係隊個小朋友去巴斯同胡迪小腿處,
所以只要離遠少少就可以拍到佢哋半身像








以下幾幅都要相當耐性(特別係指Bryan ),
要等所有人走出畫面一剎按快門












之後入場就唔比影相 lu...
我哋以急促步伐匆匆睇完呢個展,
因為要趕去下一場
去邊?
欲知後事如何,請看下回分解 
後感︰個人覺得呢個展相當好睇
(之前有朋友朋友去過話冇嘢睇,
可能因為有咁心理準備之下去睇有驚喜)
場內《反斗奇兵》幻影箱加埋「藝術風景」呢個十五分鐘短片已經值回票價,
雖則我哋冇睇幻影箱,因為同迪士尼入面果個一樣...
我尤其喜歡彼思動畫角色雕塑,
好正,真係想據為己有...




【待續】

沒有留言:

張貼留言