2011年2月21日 星期一

頑遊新加坡4天2011 DAY 2 (Part 4)

頑遊新加坡4天2011 DAY 2 (Part 4)


未去玩 LUGE & SKYRIDE 前先搭 Sentosa Express Imbiah Station 睇春節花會,
車站好多人輪候,終於上到車喇...
點知唔夠兩分鐘就到站,
頂,原來咁鬼近,早知行去冇咁嬲


Imbiah Station 等媽咪上洗手間時攝



花會好多人,加上烏雲密佈,諗住趁落雨前玩到 Luge & Skyride,
名副其實走馬看花...
濱海區魚尾獅 Merlion 維修封住咗,要落足眼力睇呢個... 







順道走馬看花,行下行下就到 Beach Station
亦即玩 Luge & Skyride 同睇 Songs of the Sea  地方。
Lucky,天上烏雲消失得無影無蹤,
趕緊買套票玩 Luge,
Hoyin 唔夠高冇得自己車,只須 2坡紙就可以跟我哋玩一轉,
因為有兩條賽道,
我哋四個大人預算每人玩兩次所以買咗8程套票。
Luge & Skyride:簡而言之係坐吊椅上山,然後坐滑坡車落嚟...
冇耐前至同 Hoyin 喺屋企睇冰峰36小時,都擔心 Hoyin 有陰影唔敢坐


吊椅載埋車仔,又幾方便喎



上到去揀頂安全帽先



滑行冇耐會有員工截停,然後蓋個手印,證明玩過,咁下次就可以排另一條隊
(初玩者條隊會教吓點樣煞車之類,多人排 D)



玩完一次後大嫂話體力不支,幫我地睇行李...
於是呢次我用最快速度完成賽道 (我最快速度)
然後去攞相機影低 Hoyin & 媽咪玩 LUGE 英姿






Hoyin 意猶未盡,大嫂冇玩果轉比我玩埋,加多2坡紙搭埋 Hoyin



Hoyin 話我得快過媽咪,好玩好多 XD



跟住去睇海之頌喇 ~

【待續】










沒有留言:

張貼留言