2010年8月31日 星期二

OCEAN PARK X 南灣海景酒店 [DAY 2]


7點鐘就要起身 lu…
仍未瞓醒 Hoyin,張床夠晒大,啱晒爛瞓佢



因為今日除咗要玩應承咗細路一定要玩旋轉木馬同滑浪飛船外,
我哋仲要一試酒店8月份至開放泳池,
先食個酒店早餐先 ~



曾見網友批評呢度早餐好唔掂,
雖然款式的確係唔多,
不過我認為味道 OK 就可以了,
何況仲有新鮮生果
或者係我要求唔高啦,haha… 


食飽飽去泳池,
去到時得我哋兩家人,
變咗私家泳池,
影吓相都仲得



游完水,
梳洗完又要執行李準備 check out,
喺酒店房影幾張相留念先 





去到OP,
第一時間玩旋轉木馬,
等一陣就有得玩喇。


旋轉木馬其實應該叫旋轉海洋生物,員工話 Hoyin 細個要坐雙座位,
不過殺人鯨個外觀都好靚



小朋友們想搭纜車過大樹灣…
直奔另一目標 – 滑浪飛船。
媽咪同姨仔已經率先餚底話唔玩,
但 D 細路就冇有識死堅持話要玩 


臨沖落去一刻,
我都有 D 緊張,
驚 Hoyin 會嚇到瀨
臨沖落去一刻,我同 Hoyin 講:沖落去果陣大嗌會好玩D,冇咁驚架…
說時遲那時快,
唔使一秒已經落到底。
Hoyin 擰轉面豎起手指公同我講:
勁刺激!好好玩呀!
之後三個細路就吱吱喳喳講返有幾好玩…


行番幾條長長扶手電梯,
又經過太平洋海岸,
我哋又入去睇吓會唔會撞啱餵食時間,
點知就係咁啱,
仲有一個字就到購買飼料時間,
我哋買咗兩份飼料準備餵海獅,
唔知用乜嘢方法,
一到餵食時間,
就見到三隻海獅游埋嚟張大個口等食嘢,
原來一份飼料得3條魚仔,
三個細路每人可以餵到兩條~



晏晝就喺灣景餐廳解決,
雖然一樣係貴,
不過就好食得多喇。
食飽飽後又繼續逛,
水母館同海洋館當然冇錯過啦,



本來想喺呢個位影下大合照,不過比員工趕...



跟住最後一站係去威威天地比班細路玩低能機動遊戲
小童版跳樓機 Hoyin 都唔驚啦



如果呢架小火車有冷氣一定瞓得著


Hoyin 叫我幫佢影,不過坐低 幾秒即彈起身話辣屁股



玩到五點鐘,
係時候閃啦,
雖然班細路唔願走,
不過要趕搭最尾一班免費接駁車返酒店攞行李…


如果下年仲有類似 package 一定再 join,
因為班細路玩得好開心,
而且下年會有埋冰極天地,
我都想參觀呀 


[第二天完]














沒有留言:

張貼留言