2010年8月24日 星期二

ADIDAS X TOY STORY

TOY STORY 3 上畫時,
見到 ADIDAS 出咗一系列童裝波鞋,
我鍾意比較簡潔 D 設計,

有一款就啱晒我心水,
仲要係 Hoyin 最鍾意巴斯光年設計。
不過一睇價錢,wa.... 要 $319 一對,
著兩著就唔啱著,呢個價錢太貴了 (對我嚟講)...


早幾日我要買對涼鞋,
媽咪喺鞋鋪發現咗呢對波鞋,
Hoyin 一見傾心
媽咪又話屋企對波鞋頂腳趾唔啱著,
於是就叫 Hoyin 試試呢對巴斯波鞋。
我問 Hoyin 對鞋會唔會緊,著得舒唔舒服?
Hoyin 話:唔緊! 好舒服!
跟住再補充:超級舒服!
真係比佢吹脹。
咁情形下唯有付鈔要貨... 


鞋踭位有巴斯光年圖像,
低調中有個性 

個鞋盒都靚,
而家變成 Hoyin 收藏玩具箱



買鞋送 4 張 TOY STORY 3 咭

 




沒有留言:

張貼留言