2010年8月5日 星期四

親親動物農莊

是日一大班人出發機場亞洲國際博覽館睇親親動物農莊,
展覽由星期五至星期日一連三日,
要就埋一班人卒之要揀星期日出發。
我一家去咗反斗城拎免費入場券唔使買飛,
其餘人等要去7仔買套票(連入場券+飼料+遊戲券)。
去到見到人山人海都知大鑊,
入場都打晒蛇餅….
由於姨仔唔係一齊出發所以比我地早咗少少入場,
仲同 Hoyin 排定隊同賓尼兔合照,唔該晒


Hoyin 個樣有d 強顏歡笑feel
買咗套票親戚就去攞飼料,

原來係枯草一撮…
D 山羊根本唔吼(後來有朋友話D枯草係比兔仔食
同時因為好多人,其實都好難餵到..
於是姨甥仔改攻攤位遊戲,
果D攤位真係豆泥到不堪
諗住排隊玩下吹氣堡壘啦,
點知話玩5分鐘要$30
最後大家都認同咁貴冇理由仲要排大隊比人劏家嘛,
於是姨仔就買咗票等幾個細路餵山羊仔飲奶奶…
唔知D山羊仔係咪連日比人狂餵冇晒餵口,
塞埋個奶樽入佢口都唔肯啜…



頂,呢個展覽真係不知所謂
忍咗一個鐘頂唔住齊齊出發東涌食晏晝...
等免費巴士時 Hoyin 見到有巴士上層無蓋好過癮又話要坐,
點知排到我地真係呢架無上蓋巴士 (之前兩部都係廿二座 & 十六座)
我唯有捨命陪君子同佢坐上層
我後來都見到老婆妹夫同一個家姐都要捱義氣陪囝囡坐上層... 



車行時,比涼風吹住其實幾舒服,
不過一到燈位時就攞命 



食完個 lunch 大家已經商量定今晚去邊度食,
最後決定去沙田...
未到 dinner 時間,
女士們就行街 shopping,
男士們就帶細路去史路比公園玩
 



  • 留言者: 小倩
  • Email: xiaochien808@yahoo.com.hk
  • 網址:
  • 日期: 2010-08-06 01:10:00
查實... 我行咗2轉攞咗8張飛 我星期五下午入去, 啲動物都唔多食㗎啦, 我哋當遊車河搭吓機場快線... 所以, 無乜失望
[版主回覆08/06/2010 12:07:00]原來你都有去?
好彩我係免費飛咋.... 咁同 Hoyin 體驗吓無頂巴士都幾過癮, hehe
維持秩序員工同我哋講, 早兩日唔係咁架, 唔知點解今日會咁多人








沒有留言:

張貼留言