2010年7月16日 星期五

一號風球下: 史丹福習泳 + 巡視業務@JUL

今日 HOYIN 第一堂學游水,
短期目標係 HOYIN 唔怕水,盡情享受游水樂趣。
原本都帶齊架生影相架,
可惜員工話唔比影相,
我順口問點解唔比?
個員工就細細聲同我講: 一係你偷影幾張,
然後我詐蒂走過黎阻止你...
佢咁講我反而唔想影
見 HOYIN 全程笑容滿面咁學游水,
我就覺得媽咪呢個決定係啱
------------------------------------------------------

游完水,時間尚早,
反正都請咗假,於是又同 HOYIN 去巡視業務
颱風康森打唔正香港,
但都掛咗一號風球,
出發時藍天白雲,HOYIN 仲帶埋太陽超
由於遲咗出發,4點至到迪士尼,
諗住 HOYIN 錯過鍾意睇水花巡遊 tim...
點知夏令時間延至4點至開始,
啱啱趕得切.... 

又同到木偶影相



之後又去到森林睇表演







呢個時候,個天開始嚟料,
最後仲落狗屎,橫風橫雨....

卒之玩咗兩個鐘就要打道回府



P.S. 由於時間關係,呢次都係換唔齊閃咭,
不過意外地拎番巴斯光年閃咭.... HAPPY....

沒有留言:

張貼留言