2010年4月15日 星期四

作品回顧 の 單車小子


 

前言
Hoyin Thomas 三輪車已經坐唔落,
又見朋友們陸續同佢地囝囡換車,
激發起換車念頭
經朋友洗腦式資訊 + 自己網上搜料
已經鎖定買 GIANT 既12” 小童單車。
我喺灣仔單車鋪同鎮洋網見到有一款聖誕特別版賣,不過要千五銀…
太貴喇,超過我預算,明明台灣 GIANT 網站有好幾款揀家嘛
後尾位於火炭既世紀單車專門店話可以幫我訂
於是就放工就落去火炭揀車款… 普通版定價$8xx。
幾日後收到世紀電話,話我訂果款冇貨,只係剩番一個款揀,
唯有放工走落去睇下係乜款,
見唔係咁合心意,就隨口同老闆講番有冇聖誕特別版賣,
之後老闆就打左個電話,傾左成十分鐘,
然後同我講幫我拎到特價,賣$1000…
咦,平左3份1價錢 ,同而家普通版又只差百零蚊,
於是唔使諗,成交!! 


呢部就係 GIANT 聖誕特別版 12” 小童單車,
特別在用鋁架,倒剎系統同特別貴…

既然買左咁貴玩具,梗係要影番輯相留念啦
等第時Hoyin 睇番,知我冇虧待過佢嘛 
呢個頭盔我一見傾心 ,搵人去Japan Yahoo 代 bid,
都襯埋部單車架



後記:好彩手快影左輯相,
因為個響號冇耐已因Hoyin 炒車PK 而報銷左








沒有留言:

張貼留言