2018年11月11日 星期日

【DAY 8】舊JR大社駅

DAY 8

終於食到多米早餐了

呢個早餐得來不易,
因為我哋經Agoda book係不包早餐,
所以我哋check in時預約今日早餐,
點知櫃台職員表示早餐已滿,
再三查問都係咁。
第二朝落樓,
見餐廳只係半滿,
再問就ok了,
盛惠1500 yen一位
(掛住拍movie,只係影咗一張)


結論:當然好過東橫inn,選擇亦算多,
不過1500 yen的話我覺得不值,
如果住宿包埋我可能另有想法😁 

為咗呢個早餐,
將行程順延1個鐘。
去搭巴士先





到站。
注意,唔係班班巴士都經呢個站,
不過由出雲大社站行嚟都係十幾分鐘 (Google map資訊)



舊JR大社駅- 呢個係廢站,
而家比人免費參觀








有架舊火車展覽,
我就係為佢而來


喺度影到時間夠至走 (離下一班巴士約有1個鐘時間)







鍾意影相可以一訪

沒有留言:

張貼留言