2018年11月19日 星期一

【DAY 10】玉造溫泉: 曲水之庭〜 玉泉飯店

搭巴士返松江駅,
準備換酒店。
先去車站旁一畑 松江駅前営業所購買聽日去廣島嘅高速巴士車飛



仲抵過大阪去鳥取,
松江~廣島(單程)只係500 yen,
簡單填份問券交比車長就ok (唔交都冇你符😁)


搭JR去玉造溫泉駅等酒店接送

話說當初經Expedia 預訂玉泉飯店,
問客服酒店有冇車安排車站接送?
Expedia客服致電查詢後回覆我話溝通有啲問題(?)酒店叫我e-mail直接同佢哋聯絡,
咁我就用英文e-mail問佢哋可唔可以安排接送,附註有幾件大行李,
點知石沉大海,
一星期,搵識日語嘅同事幫我用日文寫過篇再send去,
都係沓無音訊,
諗諗吓唔對路,
日本人冇乃由係咁,
結果喺郵件垃圾筒搵番2個回覆,
英文郵件用英文回,
日文郵件用日文回 😁
我諗佢哋覺得我好煩😂



比想像中大間

安排喺大堂等攞房間鎖匙,
望出去花園景觀不俗



今次記得影相喇,
比上次三朝溫泉果間靚得多







飯店有提供浴衣,
不過比500 yen 就可以換件靚啲嘅,
女士們梗係科水啦



最搞笑有日籍客人姨姨主動幫團友揀浴衣

女士們慢慢揀,
我哋浸吓溫泉先,
成個場我哋一團3男子霸晒,爽😍
浸完啪番支奶,爽爽爽



等女士們浸溫泉等了良久,
去步行街散吓步影吓相先













沒有留言:

張貼留言