2018年11月9日 星期五

【DAY 7】松江花鳥園- 松江フォーゲルパーク - 貓頭鷹飛行表演(下篇)

跟住去睇企鵝散步,
真係好趣緻






然後去我好期待嘅環節 - 餵大咀鳥。
去到映入眼簾嘅係佢 - 小青鳥,
都好靚,
好,一陣餵埋你😁



Bryan心急過我,
率先試餵




靚到有啲假,
成隻膠公仔咁

因為遊客不多,
我哋不停購糧餵食,好玩



最後欣賞貓頭鷹飛行表演



呢隻不聽指令,
死都唔肯飛,
最後拍檔要行到身前一尺至肯係咁夷跳過去😂


其實大部分都好乖巧



呢隻好迷你好可愛

睇完表演,
過去隔離仲可以睇到不同品種嘅貓頭鷹




無厘頭有隻鸚鵡

工作人員好識做地拎出嚟同大家影吓合照





雖然網上評論參差,
我自己就幾喜歡呢個地方,
淨係餵吓大咀鳥已經值回票價😁 
如果係同小朋友嚟,
我會更加推薦


跟住去下一個景點,
坐電車去松江しんじ湖温泉駅先

沒有留言:

張貼留言