2018年11月7日 星期三

【DAY 6】 大山まきばみるくの里(大山牛奶之里)

團友告知佢哋已按原訂行程出發往大山まきばみるくの里(大山牛奶之里),
我同老婆打的趕去會合,
盛惠6200 yen。
佢哋已經用餐完畢,
我同老婆去餐廳填飽肚先




就佢啦


老婆點呢樣

Bryan應該係同團友們食咗飯的,
聽講話佢悶悶不樂冇食晒,
於是佢又order啲嘢同我哋食


胃口大開,再點埋雪糕😐

餐廳出面就係手信店,
又有呢度最出名嘅大山牛奶、雪糕等等產品




我哋都買咗啲做手信

其實應該試純牛奶,
但忍唔住點咗佢,
好好飲嘅哩


出去望吓周圍環境,
呼吸吓大山嘅靈氣






初見大山😃





呢度牛奶咁出名,全靠佢哋

牛牛1368,多謝你的奶奶😋

近睇一望,好核突😖

都係遠觀好









計過巴士時刻,
係時候嘆支大山雪糕

好濃郁牛奶味,正!! 
不枉我哋專誠而來

拜拜

因為坐的士嚟,補影番個入口牌

等巴士返米子

Plan 行程時,
牧場同牛奶之里二擇其一,
感覺冇選擇錯誤,
唯一可惜係放棄喺大山住宿一晚,
呢度夜晚觀星一定一流😍



沒有留言:

張貼留言