2018年11月5日 星期一

【DAY 6】 森の國 Downhill! Cycling (未能完成,難忘一天)

DAY 6

今日去「伯耆富士」-大山玩,
持鳥取藩のりあいばす乗り放題手形可乘搭《大山山麓巡迴巴士》,
我哋晨早就搭米子駅7:20 a.m.開出的巴士,
8:03 a.m. 到達森の國



我哋經官網預約咗8:45 a.m. 的Downhill! Cycling 
去登記先
森の國入場費900 yen
Downhill! Cycling 2000 yen




職員同我哋講今日得我哋一組客人,
所以可以提前15分鐘出發,
跟住有位伯伯同我哋講解單車騎行路線同要留意事項等等


顧名思義,
單車路線大部份係下坡,
所以佢哋要先將我哋嘅單車運行上山,
而我哋就上一部7人車上山




伯伯沿途用英文同我哋講解吓大山,
輕鬆有趣,
好快就達山頂



風和日麗

出發前影張合照先

伯伯叫我哋集齊,
同我哋影咗張振臂高呼嘅相,
之後揮手作別,
我哋由另一條路開始騎行落山




意外喺開始冇耐就發生,
老婆意外翻車受傷,
之後我陪同老婆送院治理,
Bryan就由團友代為照顧。
團友話Bryan好擔心媽咪,
冇心機玩。
所以我哋出院都立即搭的士同班團友會合,
Bryan見番媽咪,
當堂開心番。



(後記: 從來買旅保都係邊間平揀邊間,
所以出名平價嘅豐隆保險都幫襯過好幾次,
呢次係我咁多年嚟第一次claim旅保,
都擔心會比佢哋諸多留難,
點知好容易就claim足,
值得一讚。
最搞笑係幾位同事都好關心claim保險結果,
原來大家都係貪平幫襯佢😂

大家可能想知醫療費若干,
咁大家又估吓照吓X光,
打吓石膏,
做吓簡單治療收費幾多?

未找數時我自己盤算估計係50000 YEN左右,
結果係要110000 YEN。
日本差人落口供時都問我哋有冇錢找數😄)

沒有留言:

張貼留言