2018年11月25日 星期日

【DAY 12】廣島最新OUTLET

話說今日原本行程係吳市>Aeon Mall,
但因為之前風災,
吳市受重創,
鐵路尚未恢復,唯有更改行程,
搜尋下才知道廣島18年4月開咗個新outlet,
即刻納入行程。

一心諗住去廣島站坐巴士直達outlet,
後尾至知周末周日至運行,
唯有坐番JR去西廣島站轉巴士


咁似技安嘅
車站對出就見到巴士站,車資280YEN

對我嚟講,
OUTLET都係果個款





行咗一陣,
我就帶阿仔睇吓冇乜嘢食同有乜嘢玩


好多名店座陣




諗住今晚嚟呢度食,仲盤算食邊間好

見到有嘢玩

好想玩,
但眾目睽睽驚瘀皮都係放棄



見到呢個招牌就知有嘢玩

又有VR,
Bryan表示好想玩


電子世界爭霸戰(TRON)咁款


我都唔執輸,同Bryan一齊打喪屍,
Bryan表示好玩過今朝嘅VR Zone,
因為冇咁卡通,逼真啲喎

工作人員耐心指導,
跟住仲同我哋組隊幫手砌喪屍


同番媽咪會合,
想encore蜜桃特飲,可惜呢間無售




行到日落西山,
退埋稅先


老實講,
outlet我行嚟行去都係逛幾間運動品牌店,
對我嚟講間間都差不多,
但係呢度有咁多食肆選擇,
又有大地方比細路放電,
有機會我會再嚟

本來係食埋晚飯至走,
點知某團友話見到我原先行程plan去食迴轉壽司,
好想去食,
又話如果好似之前食果間北海道壽司咁正就爽,
呢個團友成個行程有一半時間個肚唔舒服,食少好多正嘢,
見佢講到咁大家都順下佢意


明天就回港,
望住咁靚嘅景,
真係有夕陽無限好之歎


沒有留言:

張貼留言