2014年10月30日 星期四

【DAY 4】阿蘇火山 GOGOGO (上篇)

原先係打算打的上火山嘅,

5000YEN 兩個鐘,

坐足4人的話好划算。 詳情

但因為天氣關係唔敢預訂,

 而家決定起行已經趕唔切,

唯有乖乖搭巴士,

我哋一行17人實在驚唔可以一齊搭到架巴士,

於是一落火車即搵兩三人飛奔去買飛,

去到至發覺原來只得兩部自助售票機,

我同姨甥唔熟手,

又要買咁多張飛,

手忙腳亂花咗唔少時間,

最弊係我....

冇錯,我衰咗,

情急下按錯價錢買錯飛,

要搵職員退錢,

於是係姨甥一部機買晒咁多人嘅車飛,

結果令到後面班日本人好鼓噪,嗚~

好尷尬,

好彩我哋可以一齊上到果架巴士。

(情況太混亂,影唔到相)

去到纜車站,

好緊張,

究竟有冇得上山呢?

須知風向、天氣都會影響,

好彩上天對我哋都尚算不薄,

冇問題,可以上山啦
 





就係搭呢架纜車啦


路程短到有啲意外...

話咁快就到


【待續】



2 則留言: