2014年10月10日 星期五

【DAY 3】天草觀豚日之JR 熊本駅




84日‧間中有驟雨


今日係我最期待嘅行程之一,

就係去睇海豚啦。

自從年幾兩年前睇無線嘅最瀛自由行、

長腳蟹介紹九州有個觀豚地方,

我就即搜尋資料。

然後知道呢個地方叫天草,

本來我想去埋節目介紹食海鮮嘅食肆 -- 天草海鮮藏,

可惜睇完資料,

我哋冇自駕即日來回係唔可行嘅。

最後退而求其次,

去天草嘅松島觀豚,

去松島的話,

可以搭特式火車 A列車,

再轉一搭程船就去到。

A列車不設自由席,

而北九州PASS 又唔包呢程,

擔心去到買唔到飛,

就拜託咗剛巧喺福岡生活嘅姨甥女友幫手買,

呢種JR 可以買到嘅 A列車+ 套票。

A列車每日得幾班車,

所以時間要睇得好緊,

實例: A列車第一班列車連搭船去到松島大概11:45AM

觀豚船開行時間係1:00 PM

考慮我哋一大棚人,

拖拖拉拉咁實唔夠時間食飯,

於是索性包船出海,

咁就可以自己鍾意幾時出海都得,

我哋咁多人其實每人都係比多少少啫...

 我哋預約晒車票、包咗船、訂咗餐廳,

萬事俱備,

所以好驚天氣影響搞到睇唔到。

後來有啲始料不及嘅事發生,容後再講。
 

************************************************************

A列車10點幾至開車,

我哋難得可以瞓晏少少,

食完早餐去到車站仲係早,

就影吓相周圍參觀吓




JR熊本駅內嘅商鋪,

好多九州熊精品





女仕們行極都唔願走,

帶咗 Bryan 更上一層樓,

原來都有好嘢影







【待續】

沒有留言:

張貼留言