2014年10月3日 星期五

【DAY 2】進軍熊本!!

我哋先返東橫INN 拎行李,

就搭新幹線去熊本。
呢程車唔使劃票都得,

因為班次好密。

我哋去到熊本,

因為知道東橫INN 熊本駅好近車站,


我就老點大家去是旦一個出口,

去到出口見到迎面嚟緊幾個o架妹,

就走過去問路。

o架妹表現好亢奮,

用比我更差嘅英文嘗試同我哋溝通,

然後自告奮勇行返回頭路帶我哋去目的...

行行吓我哋都覺得唔對路,

去到前方無路,

有團友發現東橫INN 標誌,

不過係喺隔咗火車軌嘅對面馬路,

咁即係我哋行錯對面出口,

呢個時候見到幾個o架妹拎晒手提出嚟可能想搵GPS,

仲諗住喺冇斑馬線嘅情況下帶我哋過馬路,

我梗係唔同佢癲啦,

淨係用手勢表示我哋行番回頭路。

跟住佢哋好有默契90度鞠躬,


憑我睇日劇多年嘅經驗,

佢哋仲講咗對唔住,
 
見到呢個情景我覺得好好笑,

就叫番班細路翻轉頭同呢幾位姐姐合照
跟住佢哋都拎咗手機叫我哋幫手影番張留念 ^^

都算幾有趣經歷。

***************************************
我哋去到東橫INN check in,

見到原來有免費咖喱飯食,

不過就限70人 (好似係),

距離派飯仲有3個字時間,

團友話時間咁啱不如食埋先去行街,

...又得啫。

先上房擺低行李,

Bryan 拿拿聲將兩張床合併,

佢話要一家一齊瞓 XD

落到樓下時間剛剛好,

有咖喱牛肉同咖喱馬肉揀,

我對馬肉仲係有啲抗拒,

一家都揀咗牛....

講真麻麻哋,

不過免費就將就吓


 食飽飽去上下通行街街

【待續】

沒有留言:

張貼留言