2014年10月22日 星期三

【DAY 3】熊本城.....望門興嘆

船長仲特登載我哋去寶島線碼頭,

Very nice~

坐船見到一景,

唔知係咪博物館之類


碼頭旁有一建築物興建中,

幾別緻


嚟果陣冇時間影,

而家就可以補影番...

呢度就係三角駅喇




我哋買套票,

自然係搭番 A-Train啦



車掌姐姐送咗煲呔比啲小朋友,

仲叫佢哋寫埋名 XD



我哋一落車就趕緊搭電車去熊本城


途中見到3個日本青年男女都係雞咁腳咁走去目的地,

我哋照跟 XD

可惜.... 剛好關門了


正如我上年遊記所講,

遊呢類名城我興趣其實麻麻,

所以並不特別失望。

而大家嚟之前已經知道多數趕唔切,

所以佢哋心情都冇乜受影響~

何況最擔心因天氣影響會睇唔到海豚都順利完成,呵呵


由熊本城去上下通路程不遠,

行過去就得,

去食個early dinner 先~~


【待續】


沒有留言:

張貼留言