2014年10月7日 星期二

【DAY 2】世界的山ちゃん 幻の手羽先

半推半恐至叫到班大帝離開 GAME 鋪,

我哋就去食宵夜喇。

本來有間串燒店都想試吓嘅,

不過店鋪太小容納唔到咁多人....

我班團友們都係順德人嚟嘅,

咁我就有私心提議試吓呢間 -  世界的山ちゃん 幻の手羽先

事緣上年去名古屋已經 plan 定去呢間當地名店,

可惜時間不合幫襯唔到,

既然喺熊本偶遇到就試吓佢啦



呢個高達扭蛋我都唔記得媽咪幾時比佢扭嘅 XD


上年去名古屋前做搜集,

都覺得呢間最出名嘅雞翼點解好似乾噌噌咁...


點知食落又幾對胃口,

我哋果檯即時 order 多一份,hehe

*********************************************************

見到有架救護車駛入商店街,

架車閃令令咁,影張相先


跟住返酒店食水蜜桃lu.... GOOD NIGHT~

聽日去觀豚,

神啊,拜託一定要好天!


【DAY 2 完】


沒有留言:

張貼留言