2018年7月11日 星期三

卒業。

Bryan 讀嘅小學鮮有活動比家長參與,家長只可喺學校嘅網頁內download 番活動嘅照片,啲相4個字 - 慘不忍睹。毅然同學校毛遂自薦做畢業禮攝影義工,學校亦爽快應承。畢業禮當日問負責老師,邊位係學校聘請嘅大會攝影師,想同佢打聲招呼....點知老師話係冇嘅,只有一位喜歡攝影嘅老師幫吓手,當堂O 晒咀...
 
跟手仲留空中間位置比我影企定定果啲大合照 (其實我鍾意影花絮的),感覺有啲無厘頭,話晒佢哋完全唔知我底蘊,啲相抄晒咪大鑊? 
 
 
 綵排時我已現身,影吓Bryan班房先,順手影埋班主任 XD

Bryan 甚少講佢校園生活,但當日所見,Bryan 似乎頗有人緣,深感安慰,此為老友之一
 
 
 
 
六年小學生涯彈指而過,光陰似箭...
 
 跟住全級同學都要演出嘅話劇,估唔到又幾好睇
 
 
 
聽Bryan 講每個學生揀選兩個項目然後抽簽,佢竟然揀失手風險好高嘅跳繩同搖搖,最後抽到跳繩,我見到佢同學玩花式搖搖失手,成個搖搖甩手飛咗後面.....如果飛正嘉賓塊面就過癮咯...
 
 

未掉過畢業帽點算畢咗業? XD


以後各奔前程,希望同學仔可以keep 住聯絡~

沒有留言:

張貼留言