2018年6月17日 星期日

傳奇再現2018

幾位阿仙奴名宿來港獻技,
多得球迷會搵我幫手拍吓花絮,
令我可以近距離接觸一眾偶像😊😊

球星如貫進場去簽名會會見一班粉絲....
蘇金寶呀~~~~

呢位對大家嚟講可能陌生,
佢係靚仔龍 -- 沙賓


我喜歡的球員 --簡奴

球迷會先安排一眾球星同班阿仙奴足球學校小學員影大合照

伊保真係NICE 到飛起,
好搞笑又親切






羅倫


名宿溫特本

球星落力為大家簽名同合照,
石大律師呢個Die hard 阿仙奴fans 都有到場搵偶像簽名

我都成功集郵,hehe

我件簽名球衣又加添幾筆

因忙於拍攝,
連擺喺枱比球迷免費索取嘅簽名相片都冇時間拎,
到簽名會完結已經冇晒,
點知有個細心體貼嘅球迷朋友幫我搵咗我呢次最喜歡嘅2位球星簽名,
仲要加簽我個名,實在太感動
 
 非常開心,希望下次仲有呢啲機會幫手XD

沒有留言:

張貼留言