2016年9月27日 星期二

【DAY 9】岡山桃茂實苑摘桃記【下篇】

去試食啦


地方係簡陋啲,
不過最緊要有靚桃食,
啲桃明顯比我哋採摘為大



Bryan 自告奮勇,
幫我哋洗桃同剝皮




好正!
我真係好鍾意食桃.....
有衝動試放題任食XD 


跟住坐返車返直銷店大買手信,
離開前買番杯水蜜桃雪糕試試先



睇過一篇台灣網誌,
叫大家去 you me (離遠就會望到) 對面巴士站坐返岡山站,
據講比我哋之前落車處對面的巴士站有較多巴士線返岡山站。
我哋唔知屬實與否,
只知我哋連同幾個等車的日本人上車後已坐滿整架巴士,
下一站上車的一批摘桃台灣人只好企返岡山
(當然主因係我哋一團已有12人)

先返東橫inn 擺低一堆手信,
入到去嚇一跳,
以為去錯地方


仲有最後幾個鐘衝刺,
又係解散、各自行動時刻,
我對尋晚去AEON MALL 食唔到肉匠松屋未能釋懷,
就即往AEON MALL進發,
去到AEON MALL,
老婆話去超市買吓嘢先,
我自己走去睇生果,
依然覺得吸引...

沒有留言:

張貼留言