2016年9月19日 星期一

【DAY 8】倉敷有鄰庵 - 幸福布丁

嚟到倉敷,
立馬出發去倉敷美觀地區,
趕去觀光所預約坐倉敷川遊船,
倉敷川遊船每日9:30 至下午5:00、
每半小時有兩艘小舟,
每舟限坐6人,
因為屬人氣項目,
我哋成12人剛好要BOOK 整個時段,
唯恐"蘇州過後冇艇搭",
大家快馬加鞭....

去到倉敷,
見到一條人龍,
望吓個招牌,
原來係目標之一嘅 有鄰庵
店開11點,
當時10點半排咗大概2-30人,
當機立斷,
叫團友們排隊,
我去預約遊船 (最後BOOK 了1:30PM 坐船)


店旁放有和傘,可以借嚟影吓相


我哋都坐到第一輪,
唔使等好耐,
不過幾家人要分開枱坐。

有鄰庵名物: Pat Pat 桃子汁及幸福布丁,
我樣樣想試吓,
點咗水蜜桃疏打同牛奶布丁,
都好好味,
我哋一致覺得幸福布丁比較軟滑,
確比牛奶布丁勝一籌。

下圖布丁係比我哋挑選,
唔係3個人order 咗咁多 XD 




好潮嘅女店員



跟住店員派啲嘢比我哋


係冇乜創意,
不過係發自內心嘅祈求 XD




【待續】

沒有留言:

張貼留言