2014年12月29日 星期一

【DAY 6】別府大型綜合式溫泉酒店 ~ 杉乃井

離開九州自然動物園,

我哋立即搭巴士返別府駅,

大家都想盡快入園,

就求其喺別府駅解決午餐,

就食拉麵啦


別府駅旁就有免費接駁巴去杉乃井,

好方便。

本來以為要分兩班接駁小巴,

 好彩我哋排頭位,

順利一齊上車~

去到杉乃井,

上房擺低嘢即同班細路去溫泉水上樂園玩,

因為5點 (又好似係6點) 就結束冇得玩啦

呢個連我都覺得好玩~


(遺失記憶卡,

其中最遺憾就係喺杉乃井影嘅相,

因為原來團友們都冇乜影過相,

只依賴我部相機,

而當日我又冇WIFI 過相落手機度之故)

***********************************************************

補充番少少關於杉乃井嘅嘢,

我睇唔少遊記大概知杉乃井人均計每人一晚大概12800 yen 上下,

當時我 book 晒機票、其餘酒店,

唯獨欠杉乃井未book,

因為價錢居高不下,

我做二手準備,

一方面每日上官網睇有冇特價,
又物色其他溫泉旅館,

最後終於等到,

佢有個宴會廳出租,

要12人以上至可以訂,

人均10800 yen 一晚,

包自助晚餐,

勁抵~

缺點係冇浴室洗手間,

因為呢個原故,

我哋訂多一間內附洗手間嘅大房比五位女士,

每人都係比多幾百yen。

我哋去到個宴會廳房間就知點解冇講人數上限,

真係超大,

真係擺晒床鋪,

50人都可以容納到。

大房間都超大,

有張大床,

另有偏廳,

5個人一間綽綽有餘。

至於自助晚餐,

雖然唔算豪華,

但都算ok,

細路玩綿花糖都好開心 XD

杉乃井係綜合式溫泉酒店,

有遊戲中心,

乒乓球、保齡球等等,

我哋第二朝臨別都碌番場拎, 哈哈~

最後一提,

呢度嘅主角 - 溫泉,

超正,

尤其係夜晚嘅激光表演,

大家唔可以錯過,

一家大細一齊浸住溫泉傾偈 (呢個係著泳衣浸嘅) 睇表演,

真係好難忘好難忘。

一句到尾,杉乃井,我推薦!!


DAY 6完】




沒有留言:

張貼留言