2014年12月9日 星期二

【DAY 5】推薦: 由布院溫泉旅館 由布院いよとみ Iyotomi



話說呢間旅館係由團友A嘅日籍老板代訂,


剛好剩番5間房全數比我哋訂埋,


其中一間係內付私人風呂嘅大房間,


呢間大房間以人頭計,每位貴幾百yen


團友A計過數,


認為我一家三口兩大一小住就最著數,


老婆都相當歡迎呢個建議,


於是我哋就當仁不讓入住呢間叫做嘅房間



由於遺失相片,只有呢張手機影嘅內付風呂照片




參觀完房間 (其實係其他人嚟我哋間房參觀) 同三個風呂 (大風呂、小風呂、露天風呂)

就到晚餐時間。

A團友嘅日籍老板已經預先幫我哋訂咗一家一份嘅豐後牛牛扒,

好期待哩~





豐後牛真係有入口即溶感覺,

而且香又濃,


牛有牛味,哇哈哈~~ (缺相,唔好意思)



偷偷放出呢張大合照,

希望團友們發覺時唔好鬧我 




跟住我哋就去浸溫泉,


識得浸梗係浸露天啦,


呢度三個溫泉可以當成私人風呂,


有個木牌裝有3盞小燈代表三個風呂,

當燈著咗就表示正有人使用中, 

我哋幾個男士等咗一陣就入到去, 

至於女士們唔願等又唔同我哋爭,

就同小女孩浸大風呂。

浸完溫泉舒服晒,

班細路話要放煙花,

我哋拎出喺中州驚安殿堂買嘅煙花出嚟放,

至發覺我買果兩盒煙花原來係頗大型煙花,

唔敢喺咁接近民居放,

反正落緊毛毛雨,

就大家分一包煙花玩玩就算




玩完煙花,

食埋 B-speak 嘅蛋糕至叫完美,

好食啊 (個人認為原味比較正)


至於第二朝嘅早餐,

麻麻地而已,擺設就幾靚





去露天風呂影番啲相先~

 
 

由布院,

好舒服,好 relax,

希望有機會再嚟~


【DAY 5 完 & DAY 6 開始】

沒有留言:

張貼留言