2014年11月14日 星期五

【DAY 4】ひょうたん寿司 葫蘆壽司 ~ 超美味

去旅行前已經鎖定幾間食肆要幫襯,

其中包括呢間。

聽講係天神人氣壽司店,

最重要係....價錢唔貴,哈哈

我哋去到至知道,

原來葫蘆回轉壽司比想像中更細,

好似得21個位,

店員都表示,

等我哋坐得晒,

店鋪都夠鐘閂門,

呢位小姐推薦我哋去佢哋另一間店鋪,

但唔係回轉壽司嚟嘅,

當然冇問題啦。

於是呢位小姐就帶我哋成班上扶手電梯、離開商場、橫過一條馬路...

然後...卒之到啦

其實我更鍾意呢種形式

點嘢啦喂

我哋各人都點咗一個set,再散嗌幾件壽司


連碗湯都鮮味


壽司師傅仲用英文同我哋傾吓偈,

令我諗起築地嘅壽司大。

Bryan 呢個壽司狂食到停唔到口
 我哋太多人要分兩層、隔開坐,
Bryan 對老死表姐坐正隔離,
發覺佢哋一家點得仲堅 ^ ^


ひょうたん寿司
福岡県福岡市中央区天神2-10-20 2F・3F

***************************************************

 食完又行番果個商場嘅超市,

買番多少生果。
表妹呢幅相,笑死我
 
 跟住又開一個小型會議:

就係返酒店休息還是繼續衝刺?

眾口一詞: 繼續衝

於是我哋嚟到中洲呢度喇。

途經一蘭總店,

大家眼闊肚窄頂唔緊,

幫襯唔到,可惜呀~
 目的地就係一蘭斜對面 --

驚安殿堂


都幾多嘢睇,

不過太夜有啲店鋪已關門,

我哋都買到啲零食、文具等等,

最重要買到啲煙花,

聽晚去由布院就可以放吓煙花~

驚安之殿堂 中洲店
地址:福岡県福岡市博多区中洲3-7-24


******************************************

最後我哋做咗個錯誤決定,

就係由中洲行返去博多東橫 INN,

其實照計唔算太遠,

不過可能我哋行錯路,

好似行咗好遠路,

個個都嗌辛苦,

相信大家返到酒店都係一撻上床就瞓著果隻....


【DAY 4 完】

沒有留言:

張貼留言