2014年11月7日 星期五

【DAY 4】阿蘇火山 GOGOGO (下篇)


同大部份遊客一樣,

我哋繞行一周,

望望周圍風景







其實呢度唔係流連好耐,

不過謀殺唔少"菲林"


臨走我哋又開一個小型會議,

就係去唔去草千里行一行,

我個人係想去嘅,

畢竟千里迢迢嚟到,係咪?

不過我都講咗我嘅憂慮,

就係草千里係中途站,

回程返熊本駅可能要分兩班甚至三班車至可以載晒人走...

而團友們都願意一搏,

好! GOGOGO

行番去纜車站,

比佢哋發現手信店,

自然要放低幾兩 XD


搭完纜車,

又要等巴士去草千里,

等候巴士站期間,

又食吓雪糕睇吓嘢,

佢哋安個名叫火山灰同乜乜草雪糕,

其實係芝蔴同抹茶,

都幾好味,HAHA



【待續】




沒有留言:

張貼留言