2013年10月20日 星期日

TRAVEL PHOTOBOOK 2012 付印中



趁呢排比較清閑,砌番本PHOTOBOOK.....係2012關東之旅 ^ ^

點解事隔一年至搞?

因為要花好多心機,同埋唔少銀兩...嗚..

今次都係幫趁愛卡堂,事關佢可以印大尺寸同印刷超過100頁相簿。

當你試過印大尺寸相簿後,就好似睇大電視咁,好難翻轉頭,

而愛卡堂質素亦令我相當滿意。

以前幫趁愛卡堂都有朋友幫手付帳(因為朋友係VIP,有八折),

今次我特意問愛卡堂,如我唔用朋友名義,

可唔可以都比八折優惠? 答案係冇問題。

當我搞掂晒本PHOTOBOOK,一睇價錢,真係嚇咗一大跳,

點解貴咗咁多o既??

兩年前我印135頁,費用係13xx 人仔,

今次我印114頁,既然要1500人仔(已八折),好貴呀~~

唯有叫阿哥幫我國內代收慳番百幾蚊運費 (國內免付運)...

後來我上touching u 計計假如我幫趁佢哋收費係幾多....

(touching u 係我幫趁過,認為質素同愛卡堂差唔多o既印刷店)

答案原來都係要咁多,而尺寸就細愛卡堂少少 XD

感覺又好似OK 番多少,HAHA

而家好期待製成品~

沒有留言:

張貼留言