2013年9月3日 星期二

暑假最後衝刺 & 小二開學日

9月1日星期日,

迪士尼紅卡 (而家已經取消咗) 持有人可以入園,

於是一班表兄弟姐妹又約埋入園玩。

同以前唔同係多咗稀客四姨丈一家人,

呢次我有四姨丈陪 Bryan 同小表姐兩個沙膽友玩 U型搖控車,

我就可以影吓佢哋啦



又係同以前一樣,佢哋係咁玩灰熊山谷極速礦車同埋太空山,

點知有次太空山排到我哋,仲坐埋落去,

啲工作人員話有技術問題,叫我哋行返出嚟,

然後就比咗張票我哋,張票寫低咗我哋o既人數,

話我哋去任何需要快證o既地方玩都可以當即時快證用。

只見有一班人拒絕落車,最後點收科就唔知點 lu,

我哋就利用呢張特別證去玩巴斯光年 (當初巴斯光年從來唔使排的說)




_____________________________________________

9月2日,正式開學,

Bryan 係二年級生啦,加油呀~~~



咪扮嘢,望過嚟!!

沒有留言:

張貼留言