2010年9月6日 星期一

上水大水管影 pre wedding【序】

好高興 Manchi 接納我建議,去大水管影 pre wedding。

影相當日朝天文台發出黃雨警告


好彩我哋到目的地時係藍天白雲 (仲係非常曬果隻)



寫呢篇序主要係想感謝大家


Manchi & Faat: 你哋唔錫身、易話為、對我信任,

令我對呢輯相有所期待同充滿信心。

特別係 Manchi,正常女仔點會夠膽擒上果個地方,

何況你係著住婚紗,

真係我拜服


Sharon & Carmen: 你哋化粧同髮型設計,令 Manchi 加倍動人,

令 Faat 哥加倍型仔,仲有感謝你哋幫我燈.... thanks a lot!

東東 & 家明: 我諗有你哋至可以大家咁快打成一片,

當然都要感謝你哋幫手燈啦


沒有留言:

張貼留言