2010年3月22日 星期一

BLUE GUITAR




 
1月16日,同 hoyin 去西貢白腊影主題
事先同o係 X利做既朋友借結他......
咦,點解大過我o係上水分店見到果支既??
(寫呢篇網誌時,剛收到報料,
佢搵到最細支果支結他,可以借比我,哈哈哈)
唔緊要,照去馬!!
我地去白腊,要先去西貢市轉搭的士,
車資一程要一百!! 好貴啊~~
去到目的地,見到目標既白色小貨車啦,
yeah~~  不過正有一班ching 同個美少女影緊沙龍,
我地唯有先去士多食個餐蛋麵,
食完後行去目標地點,果班 ching 仲未影完,
咁大拿拿咁貴車資黎冇理由空手而回家o麻......
我唯有叫hoyin 行埋去搵位影......
好彩班 ching 通情達理,自動閃人讓個位比我地影,
呢輯相至可以順利完成~



沒有留言:

張貼留言