2010年3月29日 星期一

作品回顧 の 我們都是這樣長大的


果陣,聽聞牛下即將遷拆,
於是同班影相朋友商議影輯相紀念下。
主題係童年集體回憶,我地諗好左叫班小朋友
(即係我地班影相爸爸、媽咪既囝囡)著晒懷舊草根衫褲拖鞋,
配合牛下充滿舊日色彩既環境….


0882,成班家長小朋友浩浩蕩蕩直闖牛下….


呢輯相對我影響好大,原來玩事先有構思、
準備既主題攝影係咁好玩,
完成後既滿足感又好大…..
雖然輯相攝影技巧幼稚,修圖都唔係咁得,
不過D相仍然比我好大感覺。
投稿DCHOME 親子天地,僥倖選為精華
 呢世仔好少野得人認同,所以亦大大加強左我影相既信心  



沒有留言:

張貼留言