2013年7月2日 星期二

怪獸大學 @ 香港迪士尼樂園


6月28日‧星期五
呢日 Bryan 兩個表姐學校假期,入迪士尼玩。

Bryan 知道又話跟住去,呢期 Bryan 學校臨近暑假收爐,

每日 11:30 A.M. 就放學,

我哋搭巴士去青衣城,食完嘢.... 去到迪士尼都係2點左右。

勢估唔到呢日閒日都會有咁多人,

原本想做個怪獸大學入學証,但係做証條人龍真係嚇窒咗我,

於是去隔離條龍排隊,同大眼仔合照吓算數...




影完相,Bryan 就收到姨姨送o既手帶,喺迷離莊園間shop 買o既,

其實媽咪上次都想買.... 果然姊妹同心,

多謝姨姨~~




Bryan 難得主動要求買嘢,佢無厘頭想要件瑩光衫,

可惜佢老豆我不為所動, haha






呢日太過人多,極速礦車冇辦法破紀錄,

例牌拎快證玩太空山,

之後搵到樣唔使點排隊o既.... 原來兩個表姐都未玩過,就係動畫藝術教室

我哋好好彩,去到啱啱截龍,不過就要坐側邊



Bryan 都有一絲羞愧心,自知畫功差劣,唔肯比我影



借媽咪果幅頂檔至肯影



知道下一輪教畫唐老鴨,兩個表姐即話要 encore



呢次有位坐啦



其實 Bryan 可以行甘小文路線,都有市場吖



之後班嘩鬼話要喺樂園食晚飯,然後拼到完場,

樂園臨結束前陪佢哋玩咗轉極速礦車,又真係有 feel 啲喎。

佢哋話 7月5日大家都放假,不如又嚟過..... 吓,唔使咁密下話

沒有留言:

張貼留言