2013年7月2日 星期二

新田軍營開放日2013



多謝同事阿 WING 比咗四張飛我。

新田軍營屬龍躍頭地段,距離我屋企都算近,

由於啲飛據講一票難求,兩個姨甥女又想去,

所以老婆都冇得去參觀,等我一個帶三條化骨龍去開開眼界。

入場券建議大家要提早一個鐘頭到達,方便安檢。

安檢比迪士尼入場o既檢查嚴厲得多,

小朋友帶水樽同寶礦力,都要佢哋先嚐一口至可以通過。

呢個安排班細路好似覺得係玩,笑到騎騎聲,無厘莊重

入場人士憑票有一個禮物包,

有水、區旗國旗、仲有一頂頗肉酸o既帽



天氣極炎熱,班細路食完甜筒至起程參觀...

首先去食堂



好利害o既刀功



再行過去,就見到真人示範

呢位師傅雕花



呢位就雕雀



師傅雕完後,竟然送咗比我哋,逗得班細路好開心




因為三個反斗星都想要呢個紅蘿蔔雀仔,去到睇升旗禮o既地方已經插針難入,

我哋諗住參觀其他地方,行到一處發覺可以窄位睇到表演



繼續四圍參觀吓



同兵大哥合照吓



參觀佢哋o既宿舍,

發覺佢哋床舖執拾得井井有條,真係要叫屋企個工人觀摩下



參觀完宿舍,聽到隆隆大響,

原來做緊反恐表演,我哋又去番之前地方睇 show











如果出年唔使我排隊,又有飛的話,我都會再嚟過


沒有留言:

張貼留言