2020年7月6日 星期一

【DAY 3】唐津宮日節2019 (上篇)

呢日去睇唐津宮日節,
呢日係唐津宮日節最後一日,
曳山花車朝早10點開始巡遊,
聽聞10點巡遊前曳山花車會喺神社前一字排開比觀眾欣賞,
我想睇吓呢個景況,所以今日又要早早起身,
雖然有JR pass,但因為其中一段路線係歸地下鐵,
所以要買地鐵飛,
到唐津時就交呢張地鐵飛比票務員同時show JR pass就可以出閘


諗住去我最愛嘅DOUTOR食早餐,佢寫住7點開門,
點知搭11 都仲係烏燈黑火,
決定行番上街搵嘢食,順延一班列車出發


近近地就呢間啦




順延咗一班車,不過其實仲好,因為呢班車唔使轉車,
開頭仲擔心多人去唐津睇祭典會冇位坐,
點知有大把空位


07:51發車,09:22到着

因為到達車站,班女團友排隊去廁所,
搞下搞下我都覺得唔夠時間去睇曳山一字排開陣勢,
就慢慢行去唐津神社



例牌嘅祭典攤檔

行到街尾,突然見到曳山花車....唔通我記錯巡遊時間?


見佢哋滋滋油油咁又唔多似



見後面再冇花車,就跟佢後面,
哦,原來係去神仙集合,然後出發....
咁之前聽講所謂一字排開應該係收錯料 
(唐津宮日節三日嘅節目程序有所不同,所以大家要check清楚)

見到周圍已經企滿觀眾,而家去霸位都只係企到第二排,
就問下團友去唔去最遠,彎位好似最勁嘅地方,
搏下企到第一排 (見下圖藍色框框)
沿途大直路佔位人數零星,去到個彎位果然企滿人,
唯獨我影相呢個位置因為係路口,仲未有人,
以睇東北夏祭經驗嚟睇,呢個路口時間到就會封路,到時企埋去就係第一排,
我去到冇耐,同隔離兩個C9對上視線,
大家好似心領神會咁,就一齊去佔領個路口


警察叔叔冇阻止我哋,仲行埋嚟吹水

之後就靜待曳山花車出現

沒有留言:

張貼留言