2017年12月29日 星期五

【DAY 5】大力推介燒肉京城

原本安排臨別東京去六義園賞夜楓,
但因為天雨關係,
亦因為呢一日係六義園夜楓嘅首日,
恐怕旺過旺角,
決定取消行程。
落雨最好行公司,
齋行高島屋已消磨唔少時間,
我哋想早少少去機場買手信,
於是提早去北千住食晚飯,
目標係森美介紹嘅100 yen 燒肉

我哋5點半去到,
見到冇人排隊,
暗叫好嘢….
點知店員話已滿座,
我哋6人檯預計7點至有位,
時間有點緊迫,
唯有等下次機會


好彩一早預備咗 Plan B,
Search 過北千住仲有間更出名、

tabelog 更高分的燒肉 – 燒肉京城
  
 好有深夜食堂feel
 


樓梯旁佈滿簽名板,
好有人氣似的

 
見到個2人set 好似唔錯,
6個人order 3 set 啱啱好



垂涎三尺😋
 







超超超正~

平城苑已經覺得唔錯,
呢度明顯更勝一籌


呢度號稱常用近江牛、松阪牛,
我問中國籍店員呢個set 有冇近江牛?
店員答稱冇….
我爭近江牛就食勻日本三大和牛,
幾大唔執輸叫番碟,
剛好有六粒和牛,
唔使爭😆



團友們話飽飽,
非常滿意呢餐,
更話可以mark 低下次再食,
我都心滿意足叫埋單,
中國妹妹話稍等一下….
然後每人隊咗碗湯飯,
好奇怪,
大家都話飽,
但個個都清晒碗飯😂


仲有甜品,
呢餐人均5000 yen,我認為CP值相當高


如果大家唔介意地點隔涉少少,
裝修冇咁企理,或隔離檯有機坐住個煲煙大叔,
呢間燒肉應該可以滿足你


燒肉京城 (北千住店)

東京都東京都足立區韆住2-62


  
 【待續】

沒有留言:

張貼留言