2016年10月19日 星期三

行山樂 - 港版千島湖 (大欖涌水塘)

行山團家族又號召大家行山,
今次目的地係港版千島湖。
我都中咗少少行山毒,
立即報名。
當日一個家庭爽約,
呢個家庭有個瘦弱小妹妹 - 即 Bryan 表妹,
行山團長見無需遷就細表妹,
問大家想唔想挑戰難度高少少嘅?
就係咁,
變成爬山..... (誤)



行到咁上下,
到第一個制高點


我鍾意咁嘅行山方式,
比較好玩,
冇咁寡,
當然要景色有番咁上下啦


原來香港都有咁美麗景色


大地在我腳下




呢個位影相幾適合,
行山人士都不約而同停喺度影番張相


繼續登高,
唔少登山前輩喺樹枝綁上絲帶,
為大家引路,
讚!


愈高景觀愈美



Bryan 因為鞋跣,
曾跌倒擦傷,
我話幫佢孭背囊,
佢堅持自己負責,
令我覺得佢好似不知不覺間長大了




嚟到呢個位,
接近我哋目的地 - 元朗大棠


之後搭巴士出市心食B仔,
爽呀~~


呢次由掃管笏村出發,
行咗好似4個鐘左右,
可能天氣冇之前咁酷熱,
間中有涼風吹送,
所以唔覺得辛苦,
第2日亦冇腳痠情況出現 XD
之前兩次行山 (浪茄 & 元荃古道),
Bryan 都表示冇下次,
但呢次佢話好玩,
希望再有類似行山路徑比佢挑戰吓,
嗯,我都係咁話~~  

沒有留言:

張貼留言