2015年11月9日 星期一

頑遊名古屋‧岐阜‧三重12天自由行2015 DAY 9 重遊鈴鹿賽車遊樂場 鈴鹿サーキット 【卷一】

嚟到行程第九日,

好玩地方不妨一玩再玩,

今日重臨鈴鹿賽車遊樂場。

由名古屋搭近鐵到白子,

再轉巴士就到


白子駅一出就見到巴士站,

排最前果架就係。

去到見到離下一班巴士有一個鐘時間,

就到附近 AEON 逛逛,

買買零食。

返到巴士站,

我哋一群人坐喺第二格巴士位置長椅傾偈,

過咗一陣有個車長埋嚟向我哋嘰嘰咕咕講嘢,

我哋當然唔知佢講乜,

後來佢轉頭去一處地方拎張鈴鹿賽車遊樂場圖片出嚟,

再指前面....

我哋至估到佢意思,

佢應該係見到我哋呢班遊客實係去鈴鹿,

驚我哋排錯隊,

好心示意我哋去鈴鹿應該係前面處。

哈哈,真好人。

我乘機出示近鐵五日券,

問係咪坐呢架巴士係免費。

佢睇咗PASS 一陣話OK 

-- 所以根據呢個車長所講,同埋來回共搭4次經驗,

我證實SHOW 近鐵PASS 係可以免費坐呢程巴士嘅~~

入到園,

唔使講嘢,

即刻去買 Circle Kart 乘車券先


入園後望住摩天輪方向,

經過條行人天橋就見到....

我個人認為去鈴鹿一定要坐 Circle Kart,

雖然要另外付費,

但係可以喺真正賽道騁馳,

真係機會難逢。

(寫呢篇blog 剛剛知道 Circle Kart 最後營運日係11月15日,

取而代之係 Circle Challenge,

估計只係車款有改動,會喺出年3月開始有得玩,

大家留意番啦)



 每日限量,先到先得。

大概中午至夠鐘玩,

入去睇睇先




全家福~~



【待續】


3 則留言:

  1. 請問在白子駅轉巴士,是否坐到終站 ? 下車後,要行多久到鈴鹿サーキット?

    回覆刪除
  2. 正正喺正門口落,唔會錯的。唔記得係咪終點站,基本上全車人落晒

    回覆刪除