2015年2月11日 星期三

【DAY 10】海の中道海浜公園 (下篇)

終於踩到去夏日特設嘅水上樂園,

其實都少少猶豫,

因為約咗購物團團友到水族館等,

淨番玩水嘅時間唔係多 -- 入場要比錢。

最後比班細路自己決定,

想當然,佢哋梗係話要去玩啦...

去到發覺個場真係好大,

我哋先去一個水道玩,

果度有逆時針水流,

唔需點游都會隨水流漂走,

幾過癮。


時間關係,

旋轉滑梯之類多人排隊嘅就冇玩,

不過好玩嘅嘢都幾多o架...



睇番上圖就知,

但係兜頭淋可能向東,亦可能向西。


一連三次都倒落反方向,

呢班人大聲喝倒采 XD


最後...







玩玩吓,

突然出廣播,

我哋當然唔知佢講乜,

只見一班日本人俟次上水,

我哋照跟,

但係有啲納悶,

明明未到結束時間....搞乜鬼?

等咗幾個字,

見人落番水,

我哋又有得玩水lu 



時間差唔多,

要同其他團友會合啦。

我哋踩單車準備還車,

點知蕩失路 (乘機賴地方太大XD)

但係我哋都算因此踩到一處有好靚風景嘅地方(可惜趕時間冇拎相機影相),

最後求助附近準備駕車離去、疑似工作人員,

我哋終於脫離美景,哈哈。


* 返港無耐,

剛巧喺 Facebook 見到篇文章講日本泳池規則,

其中講到基於安全,

避免有人逞強致耐力不繼生危險,

所以每45分鐘 (好似) 就要上水休息十數分鐘,

如果香港有咁大咁好玩又顧安全嘅泳池就好啦


【待續】



沒有留言:

張貼留言