2013年2月17日 星期日

人日‧醒獅賀歲

同 Bryan 喺屋企附近閒逛,

聽到鑼鼓齊鳴,

以為係醒獅,

點知原來係舞龍。

難得一見,同 Bryan 齊追,

諗住開開眼界....

可惜要遵守交通規則,

追到時條金龍啱啱入咗商場,仲係完結果隻...



不過有得企埋去影,都唔錯




行去另一個小商場,竟然有醒獅表演





企喺我哋隔離阿禪好激動,不停拍手掌

不過又真係幾好睇, hehe



觀眾都好滿意,紛紛塞D 利是落醒獅個口度

醒獅逗利是,唔知點解令我諗起倫伯 & 克勤....

Bryan 都比咗封利是 (指定要比紅色醒獅) 討個意頭



是日係我生日,同時係人日,即係人人都生日,

好彩當晚餐日本料理都係老婆大人找數

返到屋企,喺我埋首電腦之際,

Bryan 邊唱生日歌邊捧個蛋糕出嚟,

雖然唱得好難聽,但係就令我感動不已.....

老婆、囝囝.... I LOVE YOU  





隔日,去伯伯家又見到醒獅,

呢次係藍/白色~~

沒有留言:

張貼留言