2011年11月20日 星期日

不在乎天長地久‧只在乎曾經擁有

講緊係我第一部智能手機 -- iPhone4s




忍受咗兩年收費廉宜但接收欠佳o既 3 ,
呢次約滿決定同佢分手...
上網搜集意見後決定 Smartone 同 one2free 二選一,
由於上月買咗 sony tablet,
所以要考慮埋數據share o既收費問題,
查詢結果係 one2free 不另收費,
Smartone 就要每月多付 $50。
大局已定之際,
Smartone 出咗 iPhone4s 0 機價plan,
最吸引我係呢個 plan 可以 share 數據而不另收費....
即刻網上訂咗一部,
我o既盤算係,
如果先達回收價理想就即放,
我可以買其他選擇,
結餘就幫補月費....

結果前日出機,
傍晚已經過檔我一個幫大陸老細出機o既朋友
因為合約期仲未生效,
而家我仲有一個月時間搜尋我真正第一部智能手機

沒有留言:

張貼留言