2011年10月28日 星期五

快樂小蜜蜂宣誓日

去完黑色世界翌日,
係身為小蜜蜂 Bryan 宣誓日子,
難得 Bryan 隔晚玩到咁夜、朝早要咁早起身都冇扭計 ~

宣誓儀式又例牌襄借咗友好小學禮堂舉行,
我哋早15分鐘入場,
所有好位已經比人佔據咗....
呢個時候,
主任見到我,話比個好位我....
條件係幫手影埋相
呢層當然冇問題啦,
呢回小蜜蜂宣誓變咗係我第二次義工攝影啦



K2 小蜜蜂.... 好Q~

























有個仔成日將褲頭抽高,比佢笑死

















































































儀式過後,班主任問我嚟緊參觀騎術學校可唔可以幫手影吓相.......




【完】

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


沒有留言:

張貼留言