2011年6月1日 星期三

主題創作︰《別。》


同 Bryan 玩完 DBN Family Kingdom,
就同佢去返東涌食晏,
之後就出發去機場跑道尾....

故事大綱︰
Bryan 女朋友 A君要出國留學,
Bryan 喺既唔捨得又戥佢高興呢種複雜心情之下目送佢離去......

真的要走嗎?


去吧! 你會前程錦繡...


縱使剩下我一個....


好孤寂啊


Bryan 逐漸表握到史坦尼斯拉夫斯基「由外到內、再由內去返外」精湛演技...
爆喇爆喇.....
唔係演技,原來 Bryan 佢話屎急
喺四周冇廁所之下,唯有搭番巴士去東涌
巴士上,我鬧 Bryan︰我山長水遠嚟影相,你同我屎急??
Bryan有 D 難為情︰我去完廁所再搭車嚟過囉...
我當然睬佢都有味啦。
不過喺巴士返家途中見到有雞蛋黃.... 我開始後悔....


【完】


沒有留言:

張貼留言