2011年3月27日 星期日

PHOTOBOOK 到着!!

其實本 Photobook 星期五已收件,
星期一付印,星期五收件,


真夠火速!
收件第一感覺係︰運費好貴.... 要 $64 
(因為收費係不連運費,運費係收件時比速遞員)
收件第二感覺係︰包裝好穩陣,不.... 應該話太過穩陣,
包裝紙好似拆極都拆唔完咁 XD


講完笑,
講吓真正感覺啦,
我覺得印刷得相當唔錯。
計埋個費用直情係超值 !
__________________________


由於時間關係,只係草草影咗幾張相當做包膠...
情商啱啱瞓醒 Bryan 捧住本 photobook就知實物原大大概係幾多





尺寸係 430mm x 300mm,比我上一本 photobook仲大少少





雖然話超值(純主觀),不過都要接近$600(60頁),
所以比多少少心機自己投計排版,
仲有咗幾個 e-mail 轟炸製作人,商量點樣同我做個書脊
姑勿論效果如何,完成都好有滿足感





上圖見到 D 英文字句,其實係照 COPY 一首歌歌詞
--- THIS MAGIC MOMENT
雖然周華健唔係原唱者,
但我認識呢首歌的確係因為佢。
話時話,呢首歌係中華航空廣告歌,但我一次都未搭過
但係去旅行個腦海又會彈番呢首歌出嚟
所以製作呢本 PHOTOBOOK 時就諗不如用呢首歌串連本相集





好似漏咗講印 PHOTOBOOK 公司,
愛卡堂


【完】




沒有留言:

張貼留言