2011年1月6日 星期四

2010 我的十大愛相

一年之始,又係時候回顧吓舊年作品。
我大概一星期就會同 Hoyin 影一次相,
咁一年就有 52 輯作品啦,
要揀十張其實幾困難,事實上初選我就揀咗 20 張出嚟,
幾經挑選下,揀咗以下十幅


1.  呢張山長水遠去到白腊影,仲問朋友借咗支小結他,點不知對 Hoyin 嚟講仲係太大...



2.  20張相中原來得一張係夜景,咁就揀佢啦



3. 揀相過程中發現原來影 Hoyin 同媽咪合照偏少,而呢張就揀咗寄去蘋果日報,
最後僥倖得獎,攞咗 Duffy 公仔同一 D 獎品,當然要選啦



4. 呢張要算係我的最愛,當初因為歲月神偷而知道有呢處地方,即時興起要影我們都是這樣長大的第二輯打算,第一次嚟時真係好似旅遊大熱點咁,插針都插唔入,即時打道回府一張都冇影。堅持下再去一次完成呢輯作品,所以份外珍惜



5. 隨影之作,不過 Hoyin 配合得幾好,我鍾意



6. Hoyin 難得攞獎,冇辦法,又要揀



7. 呢處地方係我影呢輯相時另類人像照大熱,原來距離我屋企都唔算太遠,
係得意影相地方



8. 遠道由日本返嚟香港度假朋友帶埋囡囡返,一於同佢影番輯相,朋友亦聽咗我老點帶埋浴衣去影,呢個姨姨仲送咗一套浴衣連木屐比 Hoyin,講番呢套禮物,原本諗住同 Hoyin 影番輯主題,點知搵唔到機會,轉眼間天氣轉冷又影唔到,出年都著唔落lu

9. 暑假果陣同 Hoyin 參加咗機場主辦小機場大學問,Hoyin 搖身變成小特警同小機師,難得有咁靚戲服,梗係影番夠本。一向幾喜歡平衡式構圖,呢張有埋光線配合,加倍鍾意

10. 呢張構圖有 D 趣味性,加上有 Micael LAU 作品,選!


沒有留言:

張貼留言