2010年10月18日 星期一

大城小事 1.0

上星期某日早,
細雨綿綿,
一如過往搭小巴去火車站。
排喺我前面係一個著校服少女,
我估讀中四、五上下...
排排吓之際,
有個阿叔企喺個少女前面、同少女講:咁多人排,跟我去後邊搭大巴啦...
少女輕輕搖頭,
阿叔又講:去後邊啦,有大巴又有的士...
少女依然搖頭。
兩個沉默咗一陣,
阿叔突然發難:你做乜咁賤架??!
(嚇死我,唔搭大巴好賤咩....)


跟住阿叔又講:呢幾日去咗邊呀?? 同邊個約會呀?? 點解唔返學呀??
少女:......
阿叔好似強忍怒氣,又溫柔咁講:跟我去搭的士啦...
少女:......
阿叔好激動,大喝:你呢幾日唔返學,老師叫我帶你返學呀!!
少女終於開口:我而又冇話唔返.....
阿叔又講:咁跟我去搭的士啦


呢個時候有小巴埋站,
少女跟住排隊隊伍徐徐前行,
阿叔僵立原地滿臉無奈望住個囡...


喺呢個時候,我諗,如果易地而處我會點呢??
...我估都係同個阿叔一樣.....

沒有留言:

張貼留言