2010年6月6日 星期日

屯門青森料理


去完屯門騎術學校(仲執緊D相,不日推出 )
就順便去 Shirley 同事介紹日本料理店食嘢。


據 Shirley 同事講,
佢朋友食過呢間嘢,
三文魚壽司塊三文魚大大塊,
媲美元朗田中料理。
(註︰我哋呢D草根,係識搵呢D貨式)
我夠知灣仔佳文食壽司新鮮好多...
好彩帶埋 OPENRICE 地圖,
唔算困難就搵到間嘢。
我哋到達青森料理果陣 5 點都未夠,
諗住佢會似田中料理咁有午休時間,
望入去店面見一個客都冇,
幾個店員坐埋一角食嘢,
真係有落場 FEEL 喎
正想望下有冇牌顯示營業時間,
有一家人就入咗去,
同一時間,
我至見到門口棟住個牌寫住 “營業中”


入到去都係叫 D 平時去田中 & 大盛食開嘢,
試吓佢哋分野嘛。
清酒煮蜆
蜆冇味、湯唔覺有清酒味
同我最喜歡,大盛辣酒煮蜆差得遠...



幾款壽司,味道唔錯。



鰻魚壽司
Shirley 同 Hoyin 食,冇問佢哋味道如何tim...



自家製餃子
不過不失



狼吞虎嚥中




最後嗌多個銀鱈魚同兩客壽司
銀鱈魚都係不及大盛...


Hoyin 話最 like 蟹子壽司


埋單三百個大洋
結論︰
青森料理不過不失,
不過對我哋黎講路途遙遠,
應該冇下次 lu


食完都係六點,
唔想咁早返屋企,
於是遊輕鐵河,
搭去元朗 B 仔涼粉,
歎埋個芒果冰至返歸~















沒有留言:

張貼留言